Nové Pinarello DOGMA F: Evoluce dokonalosti

Představení nového modelu Pinarello je vždy velká událost a dnes je ten den: Právě představujeme nové Pinarello DOGMA F! Je lehčí, aerodynamičtější, rychlejší a ... jak se dalo čekat, krásnější. Přiblížíme si, jak toho italští konstruktéři a designéři dosáhli. Nachytřete se, než se na něj půjdete podívat do našeho centra. Věřte, že už ho máme a vy ho chcete vidět ;-)

Design 

DOGMA není jako ostatní kola. Nikdy nebude nudné. Je to designový kousek, umělecké dílo. DOGMA vyniká a přitahuje pozornost a bylo by nemyslitelné, aby Pinarello vytvořilo kolo jiným způsobem. Krása je součástí DNA věhlasné značky a je to patrné i z každé křivky nového modelu.

Nový karbon M40X

DOGMA se vyvíjí, mění se, aby vás znovu překvapila. Nové vrstvení karbonových vláken v Pinarellu testovali na modelech X-Light a na kolech týmu Ineos Grenadiers. Nový způsob vrstvení karbonové tkaniny umožnil dosáhnout u nejnovější generace modelu DOGMA F nové úrovně boční tuhosti .

Když na detailech opravdu záleží

Každý tvar, každý detail, každá nová linie na kole byla navržena tak, aby snížila CDA o 0,2 %.

Vývojáři pracovali na řadě drobných, ale důležitých vylepšení, která vyvinuli pomocí nejnovějších simulací výpočetní dynamiky tekutin (CFD) a nesčetných hodin strávených v aerodynamickém tunelu.

Vylepšená aerodynamika

Spodní rámová trubka byla kompletně přepracována, aby se snížila její tloušťka, a tím se zlepšil čelní aerodynamický výkon rámu a aerodynamický odpor.

Nová spodní trubka DOGMA F je pootočena o 3,5° a vytváří tak kýlový tvar, který zlepšuje aerodynamický výkon v oblasti BB o 1,2 %.

Štíhlejší a rychlejší

Jedinečný tvar "nosu" hlavové trubky, který byl poprvé představen u modelu DOGMA F8 v roce 2014, se opět vyvíjí a zmenšuje objem a šířku čelní části o 8 mm s racionálnějším designem pro zlepšení čelního aerodynamického průniku.

Aby mohli vývojáři tak razantně zmenšit šířku hlavové trubky, museli navrhnout inovativní eliptickou řídicí trubku a zcela nové hlavové složení s diferencovaným průměrem ložisek, širším dole a užším nahoře. Navíc museli přesunout vnitřní vedení kabelů na přední část řídicí trubky oproti předchozí verzi, kde kabely vedly po stranách.

Čím hladší, tím víc aero

Závit osy kola na pravé straně vidlice byl integrován do karbonu, čímž se eliminoval vnější otvor. Totéž bylo provedeno i na rámu v oblasti uchycení přehazovačky. Toto řešení zlepšuje design i aerodynamické vlastnosti rámu.

Nová vidlice Onda

Nová štíhlejší konstrukce vidlice zlepšuje aerodynamiku, má 47 mm sklon a byla testována s ohledem na zpětnou vazbu profesionálních jezdců, aby zlepšila ovladatelnost a rychlost ve sjezdech.

Integrovaná objímka sedlovky

Nová objímka sedlovky byla zmenšena a plně integrována do sedlové trubky rámu. Toto nové řešení snižuje hmotnost, zlepšuje design a zvyšuje čistotu systému omezením množství prachu a potu, které se mohou dostat do objímky.

Lehčí, rychlejší a aerodynamičtější

Nový integrovaný kokpit Talon Ultra Fast je lehčí a aerogennější. Je navržen s přirozenou polohou zkroucených páček, aby naši jezdci mohli bezpečně najít více aerodynamickou polohu.

To nejlepší na konec? Nové Pinarello DOGMA F si můžete už dnes prohlédnout v naší prodejně! Stojí to za to.

Zmíněné produkty

Pinarello
Pinarello Dogma F | CAMPAGNOLO Super Record EPS 2x12 DB WRL
418 800 Kč

* Cena pro členy M1 klubu 410 424 Kč

2024
Pinarello
Pinarello Dogma F | SHIMANO Dura Ace Di2 2x12 DB
385 500 Kč

* Cena pro členy M1 klubu 377 790 Kč

2024
Pinarello
Pinarello Dogma F | SRAM Red eTap AXS 2x12 DB
412 300 Kč

* Cena pro členy M1 klubu 404 054 Kč

2024
skladem na prodejně
Pinarello
Pinarello Dogma F | SHIMANO Dura Ace Di2 2x12 DB Power Meter
412 300 Kč

* Cena pro členy M1 klubu 404 054 Kč

2024
skladem na prodejně
Strpení prosím…