Nové Pinarello DOGMA F: Evoluce dokonalosti
Představení nového modelu Pinarello je vždy velká událost a dnes je ten den: Právě představujeme nové Pinarello DOGMA F! Je lehčí, aerodynamičtější, rychlejší a ... jak se dalo čekat, krásnější. Přiblížíme si, jak toho italští konstruktéři a designéři dosáhli. Nachytřete se, než se na něj půjdete podívat do našeho centra. Věřte, že už ho máme a vy ho chcete vidět ;-)
Design
DOGMA není jako ostatní kola. Nikdy nebude nudné. Je to designový kousek, umělecké dílo. DOGMA vyniká a přitahuje pozornost a bylo by nemyslitelné, aby Pinarello vytvořilo kolo jiným způsobem. Krása je součástí DNA věhlasné značky a je to patrné i z každé křivky nového modelu.
Nový karbon M40X
DOGMA se vyvíjí, mění se, aby vás znovu překvapila. Nové vrstvení karbonových vláken v Pinarellu testovali na modelech X-Light a na kolech týmu Ineos Grenadiers. Nový způsob vrstvení karbonové tkaniny umožnil dosáhnout u nejnovější generace modelu DOGMA F nové úrovně boční tuhosti .
Když na detailech opravdu záleží
Každý tvar, každý detail, každá nová linie na kole byla navržena tak, aby snížila CDA o 0,2 %.
Vývojáři pracovali na řadě drobných, ale důležitých vylepšení, která vyvinuli pomocí nejnovějších simulací výpočetní dynamiky tekutin (CFD) a nesčetných hodin strávených v aerodynamickém tunelu.
Vylepšená aerodynamika
Spodní rámová trubka byla kompletně přepracována, aby se snížila její tloušťka, a tím se zlepšil čelní aerodynamický výkon rámu a aerodynamický odpor.
Nová spodní trubka DOGMA F je pootočena o 3,5° a vytváří tak kýlový tvar, který zlepšuje aerodynamický výkon v oblasti BB o 1,2 %.
Štíhlejší a rychlejší
Jedinečný tvar "nosu" hlavové trubky, který byl poprvé představen u modelu DOGMA F8 v roce 2014, se opět vyvíjí a zmenšuje objem a šířku čelní části o 8 mm s racionálnějším designem pro zlepšení čelního aerodynamického průniku.
Aby mohli vývojáři tak razantně zmenšit šířku hlavové trubky, museli navrhnout inovativní eliptickou řídicí trubku a zcela nové hlavové složení s diferencovaným průměrem ložisek, širším dole a užším nahoře. Navíc museli přesunout vnitřní vedení kabelů na přední část řídicí trubky oproti předchozí verzi, kde kabely vedly po stranách.
Čím hladší, tím víc aero
Závit osy kola na pravé straně vidlice byl integrován do karbonu, čímž se eliminoval vnější otvor. Totéž bylo provedeno i na rámu v oblasti uchycení přehazovačky. Toto řešení zlepšuje design i aerodynamické vlastnosti rámu.
Nová vidlice Onda
Nová štíhlejší konstrukce vidlice zlepšuje aerodynamiku, má 47 mm sklon a byla testována s ohledem na zpětnou vazbu profesionálních jezdců, aby zlepšila ovladatelnost a rychlost ve sjezdech.
Integrovaná objímka sedlovky
Nová objímka sedlovky byla zmenšena a plně integrována do sedlové trubky rámu. Toto nové řešení snižuje hmotnost, zlepšuje design a zvyšuje čistotu systému omezením množství prachu a potu, které se mohou dostat do objímky.
Lehčí, rychlejší a aerodynamičtější
Nový integrovaný kokpit Talon Ultra Fast je lehčí a aerogennější. Je navržen s přirozenou polohou zkroucených páček, aby naši jezdci mohli bezpečně najít více aerodynamickou polohu.
To nejlepší na konec? Nové Pinarello DOGMA F si můžete už dnes prohlédnout v naší prodejně! Stojí to za to.